• ベストアンサー

日本は ミャンマー(ビルマ)に対してどうするべき

ukou2の回答

• ukou2
回答No.13

回答No7 >インターネットが普及している現在なら、個人でもかなり大きな反響を呼ぶことが出来るらしいですし。< こんな方法もありますよ。  Stand with the Burmese Protesters  http://www.avaaz.org/en/stand_with_burma/ 今頃中国は必死になってこれをハッキングしていることでしょうね。 私は署名しました。皆さんも署名にご協力下さい。 早速返事が来ました。 Thank you for adding your voice to our petition supporting the Burmese struggle for democracy. We will deliver the petition to Security Council members and media interviewing leaders at the UN all week, and make sure the Burmese know about our efforts too. This is one of those moments where the world can make a difference. Together, we are sending a strong message to the UN and warning the generals that the world will not tolerate violence and repression -- it's time for a change. The more people sign, the more powerful the message will be. So please send the following link to your friends and family if you haven't already: http://www.avaaz.org/en/stand_with_burma/tf.php?cl_tf_sign=1 Thanks again for your help, Paul, Ricken, Pascal, Iain, Graziela, Galit and the Avaaz team

soulfactory
質問者

お礼

御回答有り難う御座います こういうサイトがあるんですね 良いサイトを教えていただき有り難うございます 自分も署名しました