• ベストアンサー

ALTへの挨拶で

bagoo55の回答

• bagoo55
回答No.3

No.2の回答に対する補足で結構いい線いっているのではないですか? いきなり、How about the first impression that watched us?は、回答にちょっと困るかもしれませんので、How about~以下の文を If you realized to use your eyes some anxious matter or something else in our English class (or school), Please feel free to let me know about that.  Please give us your cooperation in order to teach English and the further development of our school. に変更してみては、どうでしょうか? ちょっと、お固いですかね。