• ベストアンサー

英語で訳してもらえませんか?

h-manの回答

• h-man
回答No.1

(1)In order to extend a daughter's future choice and to want to make  English education received from small inside. (2)Since it was working near the school before, this school was known. ですね。 もうすぐ、受験ですか?