• 締切済み

英訳していただけないでしょうか?

SPS700の回答

• SPS700
回答No.1

In Canada, all basic medical expenses are free. But the length of time it takes to get a medical appointment is getting to be a problem. According to the Canadian system, when judged as low priority case, operations and diagnostic visits are postponed. This is a graphic representation showing how long waiting time in 2015 was for medical care by each province. There is difference between provinces but the time is for several months. This is a graph showing the waiting time in 2015 by medical departments. The length of waiting time also differs by the department. The time for cosmetic surgery is pretty long.