解決済み

よろしくお願いします

• 困ってます
  • 質問No.9625132
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 77% (3651/4692)

I just found out I'm pregnant and I'm not happy about it. Quick backstory: I'm about to turn 40 and recently married my boyfriend of six years. We almost didn't get married because he did not want to have kids and I was not prepared to say never.

After many (many) conversations and one near breakup -- a sad but kind one -- he decided he'd rather be with me and would be open to having a child if it happened.

Well, it's happened, and all I feel is dread. It's been a week and I can't seem to dig up one happy feeling. My husband says it's totally up to me what I want to do, though he's understandably concerned that I'm not more excited, and worried about proceeding if that doesn't change.

I feel absolutely disgusting for putting him through this. I'm scared about logistics and finances but mostly that I'll miss my current life and be miserable with a baby. I'm so stressed out that I can't believe there's any cortisol left in my body and I feel like I'm going down a shame spiral at a moment when I need a clear head. How can I get myself back on track to make this decision?

I was not prepared to say neverと I can't seem to dig up one happy feelingとget myself back on trackの訳を教えてください。あと、logisticsとは何のことでしょうか?よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
1。I was not prepared to say neverの訳を教えてください。

絶対に(子供は作ら)ない、とは私は言えなかった。

2。 I can't seem to dig up one happy feelingの訳を教えてください。あと、logisticsとは何のことでしょうか?

たった一つの喜びの感情さえ掘りあげることはできない気がした > ほんのちっぽけな嬉しい気持ちさえもすくい上げらなかった。

3。get myself back on trackの訳を教えてください。

私自身を線路に戻す > 私の辿ってきた正常な軌道に戻る > 昔の私に帰る

4。あと、logisticsとは何のことでしょうか?

戦術、やり方、ここでは、急に予期しない子供ができたので、今まで通り仕事には出られない、着るもの、食べるもの、収入減や支出増の「遣り繰り」
https://eow.alc.co.jp/search?q=logistics
お礼コメント
corta

お礼率 77% (3651/4692)

ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2019-06-12 23:16:08
結果を報告する
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,600万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。

その他の関連するQ&A、テーマをキーワードで探す

キーワードでQ&A、テーマを検索する

ピックアップ

ページ先頭へ