解決済み

よろしくお願いします

• 困ってます
  • 質問No.9587018
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 77% (3589/4616)

There was a line of like 30 people for the men's room and a 5 year old who clearly was about to pee his pants. Mom was insisting he come to the ladies room with her but he wasn't having it.

I said "want me to walk him in?" And I took him by the shoulder and started shoving through and he says "I really have to go!" So I picked him up by the armpits and yelled "coming through" and these 30 drunken hockey fans parted like the red Sea. By the time I got to the urinal the kid already had his dick out and was immediately peeing.

I had no idea what to do at this point so I just held him there until he was done and shook him up and down when he finished. He lifted his pants, I swung him over to the sink, then set him down and we walked out.

shook him up and downとswung him over to the sink, then set him downの意味を教えてください。よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
 shook him up and downとswung him over to the sink, then set him downの意味を教えてください。

1。shook him up and down
 彼を(尿の最後の雫を振り落とすために)振り上げたり振り下げたりした。

2。swung him over to the sink
 (まだ坊やを脇の下で抱えているわけですから)便器から手洗いまで
一振りで移動する

3。then set him down
 それ(=手を洗うの)がすんで(地面へ坊やを)下ろしてやる
お礼コメント
corta

お礼率 77% (3589/4616)

ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2019-02-12 05:45:52
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。

この言い回しでうまく伝えられた!あなたの知識や経験を教えて!
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。

その他の関連するQ&A、テーマをキーワードで探す

キーワードでQ&A、テーマを検索する

特集

OKWAVE若者応援スペシャル企画

ピックアップ

ページ先頭へ