• ベストアンサー

英語が得意な方、訳して下さい!

SPS700の回答

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

A Request from the Administrator Sellers should indicate clearly if the item is new or used. We receive many complaints from buyers. Please do not sell a used item as new. This group supports Happy Doll Life.

ayasam1203
質問者

お礼

素早い回答ありがとうございました!とても助かりました(^^)