• ベストアンサー

英語の得意の方、お手伝いをお願いします。

以下の題目で英語の作文をお願いします。 (500単語程度でお願いします。) ------------ 旅行の準備をしていることを想像してください。 あなたは1年間家から離れることを計画しています。 衣類および日用品に加えて、 あなたは3つの物を持って行くことができます。 あなたは何持って行きますか、それを持って行くのはなぜですか? それを選んだ理由を明示してください。 ------------

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

If I were a spaceman going to another solar system on a light-speed ship, I would bring three items. 1. A hard disk device storing thousands of music files. Many pretty singers would go along with me in a form of voice. 2. An electronic dictionary. It would take a lot of time to read it page to page. 3. A doll wearing my girlfriend's clothes. I would be able to confirm what I am. In case my ship is crashed by accident and captured by aliens, they would be able to learn much of Earth's language, technology, music and biology. (101 words)