• ベストアンサー

Did you not get a lot sle

Did you not get a lot sleep last night?に、 『うん、あんまり寝てないのもあるけど 私って時間があるならずーっと眠っていたい人なの。』は英語でなんと言いますか?教えてくださいm(_ _)m

noname#253472
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • koncha108
回答No.1

Yeah, it's partly because I didn't sleep a lot, but basically I'm a kind of person who want to sleep as long as I have time.

質問者

お礼

ありがとうございますm(_ _)m☆