• ベストアンサー

you got a place in Tokyo

you got a place in Tokyo with your mom?に、 『東京に引っ越すのはやめた。 ママと違う家に引っ越すだけ。』は英語でなんと言いますか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I am no longer moving to Tokyo. I am only moving to a home away from mom's.

noname#253472
質問者

お礼

ありがとうございますm(_ _)m