• ベストアンサー

英作お願い致します。

誕生日は家族でお祝いしてもらいました。 娘は私の誕生日にディナーを作り(スパゲティとキンピラごぼう)サプライズでケーキも焼いてくれました。その後の片付けも全部してくれました。息子はマッサージをしてくれました。家族に感謝です。を英語に直して下さい。 宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 16530
回答No.2

My family celebrated my birthday. My daughter cooked and served the dinner, spaghetti and Kinpira Gobo, a Japanese traditional dish of braised burdock root, and baked a cake which was secretly done to surprise me. She washed all dishes and utensils and my son gave me a massage. I couldn't appreciate enough to them.

その他の回答 (1)

回答No.1

My birthday was celebrated by my family. My daughter made dinner for my birthday (spaghetti and burdock burdock) surprise and baked the cake. After that I cleaned up everything. My son gave me a massage. I am grateful to my family.