• ベストアンサー

英語に集中したいのでどうか英語訳してください

これから返事返すの遅くなると思います ごめんなさい 英語勉強にこれまで以上に集中しようと思うの 仕事以外は英語に費やしたいと思っている このままじゃダメだ絶対 あなたの話を聞き取る事が出来ない事が悔しい 会話が出来ないなんて最悪よ もっとあなたと会話がしたいわ! たくさん相談もしたいわ! ごめんねいきなり

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

From now on, I may not be able to respond to you very soon. Please forgive me for inconvenience I may give you. This is because I've determined to devote myself to studying English more than ever. Except for the time I work, I will spend all of my time in English. I cannot develop my English if I don't do that. I feel disappointed whenever I cannot understand what you are saying. What the meaning of English study if I cannot carry out conversation. I really talk to you a lot more. I have a lot of things I would like to consult you about. I'm sorry to suddenly give you a mail like this. 以上でいかがでしょうか?

aaayyy10
質問者

お礼

丁寧な回答ありがとうございました。 英語はいろんな言い方があるんですね!^ - ^ もう一度この文を調べて勉強してみます!

その他の回答 (2)

noname#204809
noname#204809
回答No.3

I have to tell you that I think I will be late responding to you from now on. I'm sorry to say this, but don't misunderstand. I am telling this to you because I would like to be closer to you. I've decided to focus on styling English more than ever. I want to concentrate on improving my English skills in my off time without being disturbed. I have no chance to improve if I stay like this. I always feel so much frustration when I don't understand what you are talking about. For me, nothing could be worse than being unable to have chat with you in English. I wish we could talk more and understand more each other. I wish you could listen to me when I have something to tell you. Sorry, if I puzzled you with this. 直訳していませんが、おっしゃりたいことは以上かと思います。

aaayyy10
質問者

お礼

丁寧な回答ありがとうございました。 英語はいろんな言い方があるんですね!^ - ^ もう一度この文を調べて勉強してみます!

• marbleshit
回答No.2

I'm sorry I think I'm going to be late for your reply. That's why I decided to concentrate on my English study harder than ever, try to spend my whole time except for working in English study. If I don't change myself, I think I fail soon. I regret that I can't catch your talk, which makes me feel so bad. All I want to do is chat and have a talk with you a lot more. Sorry for my sudden speech.

aaayyy10
質問者

お礼