• 締切済み

Do you think

下記の直訳を文を区切って教えていただけますか? Did you think I'd want to spent what would've been my wedding day watching someone else get married?

• 英語

みんなの回答

回答No.1

Did you think / 思いましたか? I'd want to / ~したいだろうと spent → spend / 過ごし(たい) what would've been my wedding day / 私の結婚式になっただろう日を watching someone else get married / 他の誰かが結婚するのを見て(過ごす)