• ベストアンサー

英語 英訳お願いします

私たちの一つ下の世代から 給食の牛乳が脱脂粉乳から普通の牛乳に変わった。 私たちの一つ下の世代の時に 給食の牛乳が脱脂粉乳から普通の牛乳に変わった。 私たちの一つ下の世代から 給食で、普通の牛乳が提供されるようになった。 私たちの一つ下の世代から 給食で、普通の牛乳が提供されている。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

From our generation under one. Milk of school lunch changed from skim milk to ordinary milk. At our generation under one. Milk of school lunch changed from skim milk to ordinary milk. From our generation under one. Ordinary milk started to be offered for school lunch. From our generation under one. Ordinary milk is offered for school lunch.