• ベストアンサー

英文に直してください

love_peace_hkmの回答

回答No.2

'I’m sorry you during this time. It was not regret much after that, why and what has gone such a thing. So please forget all that at that time, I said. I’m sorry for just annoy. I tried to make new friends of the other. But it is not able to meet people and fun than you. I want to go back to your friend again if you’re good then.