• ベストアンサー

英訳してください

新しい挑戦はいつも自分の刺激になり、自分の可能性を広げてくれると彼は信じている。また新しいことをすることで自分の知らなかった部分や新しい発見を見つけることを彼は楽しんでるように見えた。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.3

タイプミスがありました。 お詫びして訂正致します。 He believes that the new challenge always stimulates himself and broadens his possibility. Moreover, he seems to enjoy doing new things to find out the unknown parts of his own and new discoveries as well.

その他の回答 (2)

• marbleshit
回答No.2

He believes that new challenge always stimulate himself and broaden his possibility. Moreover, he seems to enjoy doing new things to find out the unknown parts of his own and new discoveries as well.

回答No.1

He believes the new challenge becomes the stimulus of their own always, and widens your potential. Also looked like he is enjoying finding a new discovery or part did not know his own by making a new thing.