• ベストアンサー

英訳の表現を教えて下さい!

felice1919の回答

• ベストアンサー
回答No.1

It's a little cold but I walk about 2 hours with feeling the wind of outside. When I'm tired I go to my favorite caffe and I read a book or do somthing. Anything will not start if I do nothing so all I have to do now is to act. I'm calm down very well now.

sahsha
質問者

お礼

教えて頂いてありがとうございます!