• ベストアンサー

英訳をお願いします!

ディズニーランドではお客さんを楽しませるた めに様々な工夫がされていました。 例えば、時計があまり園内にないと言うことで す。 これは、お客さんが時間を忘れて楽しく過ごせ るようにするためだそうです。 また、トイレに鏡を置かない理由は自分を見て 我にかえらないようにするためだそうです。 (翻訳サイトなしでお願いします。回答よろしくお願いします!)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.2

タイプミスがありました。お詫びして訂正致します。 I noticed that Disney Land made various distinctive invensions to entertain customers. For instance, there are only a few clocks equipped in the site. I hear that is aiming for the customers' satisfaction without annoying the time, and removing the mirrors from the lavatories are planned to prevent the customers from snapping back to reality.

pinkpink111
質問者

補足

訂正までご丁寧にありがとうございます!!

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.1

I noticed that Disney Land made various distinctive invensions to entertain customers. For instance, there are a few clock equipped in the site. I hear that is aiming for the customers' satisfaction without annoying the time, and removing the mirrors from the lavatories are planned to prevent the customers from snapping back to reality.