• ベストアンサー

英語に略してほしいです。。

この前久しぶりに逢えたのが嬉しすぎてついついたくさんメッセージをおくってしまった。 あなたは休みが少なく忙しいのに考えてあげれてなくてごめんなさい。 たまに自分の気持ちを英語で伝えるのが難しい。 という内容を簡単な文で全部一緒でなくてもいいので略してほしいです。 怒っている??友人に向けてこの内容をおくりたいのです。 自分のスキルでは略が難しいのでわかる方がいらっしゃいましたら お願い致します。。。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.5

訳し漏れがありました。お詫びして訂正致します。 I feel so sorry I sent you too much mails since I was glad I met you after so long the other day. I appologize I didn't care that you are a very busy person and have rare holidays. It's hard for me to tell you in English every once in a while.

iran-iran
質問者

お礼

訂正までしていただいて、ありがとうございました★(^・^)★

その他の回答 (4)

• marbleshit
回答No.4

I feel so sorry I sent you too much mails since I was glad I met you after so long the other day. I appologize I didn't care that you are a very busy person and have rare holidays.

• Him-hymn
回答No.3

I sent you such a long message as I was so glad that I could see you for the first time in a long time. You don't have many holidays and you are busy but I didn't think about these things. I'm sorry.  It's sometimes difficult to express my feelings in English. 以上でいかがでしょうか?

iran-iran
質問者

お礼

ありがとうございます★おかげさまで仲直りできました。

回答No.2
iran-iran
質問者

お礼

翻訳サイトですね★ありがとうございます!

• G-Ikari
回答No.1

It is too glad that this front long time was able to be met, and it has sent the message in large numbers in spite of itself. I am sorry for not being thought of you, although there are few rests and they are busy. It is difficult to convey one's feeling in English occasionally. あまり英語に自信がないので間違っているかもしれませんが・・・

iran-iran
質問者

お礼

コメントありがとうございます★皆様のおかげで仲直りができました