• 締切済み

以下の文章を英訳していただけないでしょうか?

lsshindreamの回答

回答No.1

通りすがりのものです。 「I'm going to send email due to not be able to request the returning process on online. I purchased a cloth but it did not fit with me, so I want to return it. I already sent back the product because I want to finish the returning procedure within a month. Thank you for your help.」 というのはどうでしょうか? お力になれれば嬉しいです。