• 締切済み

英語にして下さい。

marbleshitの回答

• marbleshit
回答No.1

Sorry for yeaterday, dear! I was exhaused by business contact with foreigners or something, then I saw your picture and I yearned to see you. Will you see me on Friday? Take it easy, darling! But I want to see you, really.