• 締切済み

英語にして下さい。

昨日はなんかごめんね。外国人の接待でちょっと色々疲れてて、あなたの写真見たら物凄く会いたくなって。 金曜日、会ってもらっていいの? 無理しないでね。 でも私は凄く会いたいです。 英訳お願い致します。

みんなの回答

回答No.2

Sorry about yesterday. Meeting with foreigners made me really tired, but seeing your picture made me really want to meet you. Can we meet this Friday? You don't have to force yourself, but I really really want to meet you.

• marbleshit
回答No.1

Sorry for yeaterday, dear! I was exhaused by business contact with foreigners or something, then I saw your picture and I yearned to see you. Will you see me on Friday? Take it easy, darling! But I want to see you, really.