• ベストアンサー

英訳をお願いします

shingo5kの回答

• ベストアンサー
  • shingo5k
回答No.1

1) I say this now. Becouse I'm sober now. If not, it doesn't sound true. 2) I can't sleep. May be because I had a lot of tea. 3) The reason why I like you. 4) Though I said meeting not every day makes next meeting fresher, I can't help wanting to meet you everyday.

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました