• ベストアンサー

英訳をお願いします。

takotoikaの回答

• ベストアンサー
  • takotoika
回答No.1

As a non-regular member, I tried to apply for ○○ on website,but I couldn't. Please tell me how to aplply for it. I first chose the name of the place. Next, I chose the course menu and finally the term. Is that the correct way for non-regular members? In my opinion, if I follow this way, it seems that I'm treated as a regular member. 一部、言葉を省きましたが、伝えたいことは相手に伝わるのではいないでしょうか。 少しでも参考になれば幸いです。

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!!大変参考になりました!!