• ベストアンサー

英訳を!!

お願いします ハミルカル・バルカはカルタゴの将軍でハンニバルの父。 ハンニバルは父の死の後にカルタゴの将軍となる。 スキピオはザマでハンニバルを敗った。 ポエニ戦争と呼ばれるローマとカルタゴの争いがあった。 ローマ軍は北イタリアのトレビア湖で戦った。 ハンニバルは中部イタリアのトラシメヌス湖でローマ軍に勝利した。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Hamilcar Barca is a general of Carthage and Hannibal's father. Hannibal became a general of Carthage after the death of his father. Scipio beat Hannibal at Zama. There were wars called Punic Wars between Rome and Carthage. The Roman army had a battle at the Lake Trebia in northern Italy. Hannibal beat the Roman army in the Battle of Lake Trasimene in central Italy.

chiyotomo
質問者

お礼

ありがとうございます。