ハトの運送屋

このQ&Aのポイント
  • CARRIER PIGEON DELIVERY SERVICE - Delivering with Integrity, Speed, and Safety!!
  • Leave the transportation of your precious cargo to us!!
  • Creating a poster for school assignment, I'm designing a fictional American courier company with a pigeon logo, like a Delivery Service!! I'd like to include the phrase in English under the title CARRIER PIGEON DELIVERY SERVICE, which translates to something like: Delivering with Integrity, Speed, and Safety!! Leave the transportation of your precious cargo to us!! Since it's a poster, I'd like it to be as short and catchy as possible, like a typical American advertisement.
回答を見る
  • ベストアンサー

ハトの運送屋

学校の課題でポスターをつくっています。私はアメリカの架空の運送会社という設定で、ハトのマークのデリバリーサービス!!という感じの作品にしようと思っています。 そこでCARRIER PIGEON DELIVERY SERVICEという英語を大きく入れた下に、英語で補足する言葉を入れたいのですが、それを訳していただきたいのです。 「誠実に、すばやく、安全に運びます!!」 「あなたの大切な荷物の運搬はをおまかせください!!」 みたいな感じの言葉がいいです。ポスターなのでできるだけ短くなるべくキャッチーな英語がいいのですが。。アメリカの広告によくある文句っぽい感じで、ぜひよろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#6051
noname#6051
回答No.1

キャッチコピーは中々難しいですが、こんなのはいかが? Swift, safe and secure! Leave your precious packages to us Guaranteed delivery without delay 三行にしましたが、もっと短くしたければ、真ん中の Leave...を抜かしてもいいでしょう。

mammoth
質問者

お礼

ありがとうございました。参考にさせていただきます。