• 締切済み

英訳

英訳お願いします。 30歳になりました。 みんなのお祝いの言葉、凄くありがたいです。 これから、ますますがんばりますので宜しくいお願いします。

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

I am now thirty (years old). I really appreciate your congratulations. I plan to work harder in the years to come, thanks to your continued support.