• ベストアンサー

英訳お願いします!

数日前、家に帰ってる途中に突然UFOにさらわれてしまって、今日の朝やっと帰ってこれたから。 とても短い文で申し訳ないのですが、英訳お願いします。ちなみにこれは事実ではありません(笑)理由です…

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Several days ago, I was kidnapped by some aliens of a UFO. It was not until this morning that I managed to come home.

その他の回答 (3)

回答No.4

Because I was abducted by UFO several days ago, and just managed to come back home this morning. さらわれたのが、子供でもなく、身代金目的でもないので、kidnapではなく、abductを選びました。 kidnap http://ejje.weblio.jp/content/kidnap abduct http://ejje.weblio.jp/content/abduct

• nochi3
回答No.3

失礼: 訂正です on the morning of today を this morning へ

• nochi3
回答No.2

A few days ago, I was suddenly carried off by UFO on the way to my home and I could at last return home on the morning of today. ご参考に!