• ベストアンサー

英語の得意な方、英訳をよろしくお願いします。。

あなたが誰かをフォローする度にヤキモチを焼くなんて 大人げない事言ってごめんなさい。 あなたの事が好きだから 私がヤキモチを焼くのは事実だけど あなたが楽しむことが1番だと思う。 私があなたの楽しみを制限する存在にはなりたくはありません。 あなたが毎日を幸せに過ごすことが私の喜びなのだから。 電話でお話しすることも、 メールをすぐに返信する事ができなくて あなたに寂しい思いをさせてごめんなさい。 いつも私の返事を待ってくれてありがとう。 あなたから返事がくるだけで私は今 とても幸せです。 たくさんの喜びをありがとう。 どんな時も私はあなたを想っています。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

I'm sorry about getting jealous every time you follow someone's tweet. That's childish, isn't it? It's true that I get jealous easily, but I really want you to enjoy yourself because I love you. I don't want to hinder your enjoyment because it's my pleasure for you to live happily. My regret is that I make you feel lonely because I can neither talk to you on the phone nor send back e-mail promptly. I'm thankful for your waiting for my reply patiently. Your reply message makes me very happy. Thank you for giving me so much delight. I am always thinking of you.

その他の回答 (2)

回答No.3

I know I should not be jealouos of your friendships. I know I'm not qualified to say "Don't go with her." But you know I still love you. I don't want to burden you. I want you to do what you like to do.

• mwl1787
回答No.1

who bakes dinleBeing immature thing to say I'm sorry.Because I love youBut I bake the jealous is trueI think you enjoy it is-1.Does not want to present I have to limit your enjoyment.Because you spend every day happy my pleasure.We miss you I'm sorry.Always waiting for my reply, thank you.Just reply to come from you, and I'm nowIt is very happy.Thank you a lot of pleasure.What I am you thinking sometimes