• ベストアンサー

海外のパソコン周辺機器メーカーへの質問

snoriooの回答

• ベストアンサー
  • snorioo
回答No.3

#2です。USB接続をいうのを書き漏らしました。失礼しました。 When one of my customers connected the main unit and his personal computer by USB, the system got stuck with the message: "driver is not installed" Can you send us the necessary driver? USB connection is successful with all the ○○○ personal computers but not with this one, which runs on the win7.

drum-line
質問者

お礼

無事に通じました。ありがとうございました。