• ベストアンサー

英訳お願いします><

Kohitsujichanの回答

• ベストアンサー
回答No.1

1 Koalas are 60-80cm long, 4-15 kilograms, with five toes each on their front and rear feet, and gray fur. 2 Koalas live in the southeast region of Australia. They live in rainforests, temperate eucalyptus forests, and particularly like fertile areas along rivers and coasts.They also have solitary natures and do not form groups. 3 Koalas are active primarily at night, but regardless of night or day, they will move from tree to tree, seeking sunlight and gentle breezes. 4 Koalas eat only eucalyptus leaves, and for the most part, do not drink water. Also, of the 600 some varieties of eucalyptus, there are 35 varieties that they eat. 5 Koalas spend 19 of the 24 hours a day sleeping in the trees.They spend the remaining 5 hours eating eucalyptus leaves and resting. 6 Koala's young spend several months living in their mother's pouch. Afterwards, the mother Koala cares for her young for about six months. During the time the baby spends in the pouch, it lives off its mother's milk. After it leaves the pouch, it eats new eucalyptus leaves. ちょっとナショナルジオグラフィックっぽいでしょう? 英訳しようとしました>< そういう意味だと思います。