• ベストアンサー

英文の作成お願いします。

nochi3の回答

• nochi3
回答No.2

Dear Sir Concerning my address, I cannot receive a package which is sent to Ms. Misae Shinozaki now. If you have the package for me, I hope that you get in touch with me before shipping. My address is as follows. Addressee: Misae Shinozaki Address: 201-000 oooooooooooooo oooooooooooooo 後参考に!

neighbor3204
質問者

お礼

迅速に翻訳して頂きありがとうございます。