• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英語が分からないので教えてください。

カーペンターズ「I NEED TO BE IN LOVE」より 1~5とa~eの正しい組み合わせはどれだと思いますか? 1.The most difficult problem for me is.... 2.I could easily miss the right person.... 3.It is very easy for people to leave each other.... 4.I know now that I have expected too much.... 5.Although I know what I should do.... a)because nobody stays around. b)and so I must find love before it is too late. c)I am still without someone now. d)when there are no strong ties. e)believing that I can find a loving partner.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

1.The most difficult problem for me is....e)believing that I can find a loving partner. 2.I could easily miss the right person....c)I am still without someone now. 3.It is very easy for people to leave each other....d)when there are no strong ties. 4.I know now that I have expected too much....a)because nobody stays around. 5.Although I know what I should do....b)and so I must find love before it is too late.

質問者からのお礼

回答ありがとうございます。

質問者からの補足

訳もお願いします。