• ベストアンサー

英語にお願いします‼

h_flowerの回答

• ベストアンサー
  • h_flower
回答No.1

こんな感じか? 1. I want to go to Sydney February next year or next March. 2. I want to eat seafood. 3. Have you been to the cafe of bills? 4. I want to be calm in a warm place. アイウォンチューばっかりになっちゃった。 ちと、表現が硬いかも。

91_E_
質問者

お礼

ありがとうございます‼助かります!