• 締切済み

英訳お願いします。

cbm51901の回答

• cbm51901
回答No.2

Thank you for your e-mail. I have seen your photograph. Every time I see your photograph, I see that you are growing up to become a charming man. I am very glad to see that you seem to be enjoying life in the photo. I also remember going to a noodle shop to eat ramen the time we first met. It was very pleasant. I am very glad that we can communicate again. I will do my best to be able to meet you once again this year. I would like to study English and visit Europe. If it is OK with you, then I would like you to meet me once again. These days, I am going to schools as well as learning to dance, while working. Wishing you all the best and hope that you are putting a smile on your face everyday.