• ベストアンサー

英訳お願いします!!

そのときあたりはとても暗くて行き交う車はほとんどなかった。 お母さんはどこ? まだ台所で皿を洗っているわ。 彼女には以前会ったことがあったの? ええ、でも彼女と話したかどうかは覚えてません。 アメリカ人としては、メアリーはかなり日本語を上手く話すね。 うん、でも彼女はまだ思ったことを十分日本語で話せないって言っているよ。 よろしくお願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

It was very dark, and there were very few cars running around threre. Where is Mom? She is still washing the dishes in the kitchen. Have you ever seen her? Yes, but I don't rememer whether I talked to her. For an American, Mary speakes Japanese quite well. Yes, but she says that she cannot make herself understood to the fullest.