• 締切済み

英語の翻訳

以下の文章を英語に翻訳してください。よろしくお願いします。  社員が、会社の収益業務になる可能性がある案件を受託した場合は、「業務案件紹介票」を提出し、該当の役員が協議する会議(以降、役員会という)により、承認を得た場合に社員の会社利益貢献に関する報酬(以降、本件という)の対象になる。

• 英語

みんなの回答

回答No.1

When an employee is entrusted with the matter which may become the profit business of a company, an "operating matter introduction vote" is submitted, and by the meeting (it is henceforth called a meeting of officers) which the officer of relevance discusses, when recognition is obtained, it is the target of the remuneration (it is henceforth called this case) about an employee's corporate  

redaruma
質問者

お礼

ありがとうございます