解決済み

英語を日本語に翻訳してください。(翻訳ソフトNG)

• 困ってます
  • 質問No.7036347
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 66% (8/12)

Apple Brief History Steve Wozniak (Woz) and Steve Jobs triggered the history of Apple when they started the Apple I computer in the Jobs family garage in Cupertino. They formed Apple Computer Inc. on April 1976. They had already sold 200 Apple I computers, mostly to hobbyist, when they managed to obtain venture capital.Jobs vision was to make the personal computer easy to use for nontechnical people. His stated vision through 1992 was “to change the world through technology.” The concept was one computer for every man,woman, and child. Jobs and Woz really started to change their company and the world in March 1977 when they announced the Apple Il.. Apple sold more than 100,000 Apple IIs by the end of 1980, generating over $100 million.” They mostly sold. into homes and schools, and the company was recognized as the industry leader.
The company went public in December 1980. In 1981, with IBM entering the personal computer market, Apple’s competitive position changed completely. Although App1e’s revenues continued to grow, market share and margins fell dramatically. Apple reacted to IBM threat through innovation, by launching the Lisa and Macintosh (Mac). These innovative computers featured a graphical interface and a windowing operation system that allowed the user to view and switch between several applications at once.

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

彼らはクパチーノのジョブの家族のガレージでアップルIコンピュータを起動したときにAppleの簡単な歴史であるSteve Wozniak氏(ウォズ)とSteve Jobs氏がApple社の歴史を引き起​​こした。彼らは1976年4月にアップルコンピュータ社を結成。彼らはすでに彼らはベンチャーcapital.Jobsのビジョンを得るために管理された際に、主に趣味に、200アップルIのコンピュータを販売していた技術的な知識のない人のために使用するパーソナルコンピュータを簡単にすることでした。 1992年を通じて、彼の記述のビジョンは、"技術を通じて世界を変えるために。"あった概念はすべての男性、女性、および子供用のコンピューターでした。ジョブズとウォズニアック氏は本当に彼らがAppleイルを発表した1977年3月に彼らの会社と世界を変えようと始めた.. Appleは1億ドルを生成する、1980年末で10万人以上のアップルIISを売却した。"彼らは主に販売されて。家庭や学校、そして会社に業界のリーダーとして認められました。同社は昨年12月、1980年に公開した。 1981年、IBMは、パーソナルコンピュータ市場に参入すると、Appleの競争力は完全に変わった。 App1eの収益は成長を続けていますが、市場シェアと利益率は劇的に減少した。 Appleはリサとマッキントッシュ(Mac)を起動することで、技術革新を介してIBMの脅威に反応した。これらの革新的なコンピュータは、ユーザーが表示し、一度に複数のアプリケーション間の切り替えを許可するグラフィカルインターフェースとウィンドウの操作システムを特色にした。

お礼コメント
k0ichir0

お礼率 66% (8/12)

大変参考になりました。
わかりやすい文章で助かりました。
ありがとうございました。
投稿日時 - 2011-11-30 17:32:14
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。