• 締切済み

英語を日本語翻訳してください(翻訳ソフトNG)

Dell generally copied Compaq or lBM"s basic design assembling the products with standard components. However in 1992 Dell started to feel pressure from lower-priced clones such as ALR, Packard Bell, and Gateway. They copied Dell and offered even lower expense structure and lower prices. Dell was force to look for new strategy to differentiate its products through innovation. By 1992, Dell was introducing new PCs every three weeks; its oldest product was 11 months old.

みんなの回答

回答No.1

本来、DellはCompaq や lBMの基本モデルをコピーして、標準コンポーネントで製品を組み立てていた。しかし、1992年、Dellは、 ALR, Packard Bell, Gatewayといった低価格の互換機メーカーからのプレッシャーを感じ始めていた。それらのメーカーはDellをコピーして、低コスト構造・低価格で製品を提供しさえした。Dellは、イノベーションを通じて自社の製品を差別化するための新たな戦略を模索せざるを得なくなった。1992年まで、Dellは3週毎に新モデルを発表した。最も古い製品でも発売後11ヵ月であった。

関連するQ&A

専門家に質問してみよう