• 締切済み

英文にお願いします!

shanzeの回答

• shanze
回答No.2

Please send it by GPM[global priority mail] . I will pay the excess postage, and make the payment as soon as I receive paypal bill after shipment. 最後の直訳:発送後にペイパル請求書を受け取ったらすぐ支払いをします

dragon1555
質問者

お礼

ありがとうございました!