• 締切済み

英文にしてください。

『日本までどれくらい(日数)で届きますか?商品を出荷したら私に連絡してください。追跡番号があれば知らせてください。』 以上の日本語文を英文にお願いします。

• 英語

みんなの回答

回答No.5

How many days would it take to get to Japan? Contact me when you ship the goods. Let me know the tracking number if you have it. 以上です。

dragon1555
質問者

お礼

ありがとうございました!

noname#183197
noname#183197
回答No.4

When will it arrive in Japan? Please notify me of the shipping date, as well as the tracking number if possible.

dragon1555
質問者

お礼

• sayshe
回答No.3

(1) How many days will it take for the goods to get to Japan? Please contact me when you have shipped the goods. I would appreciate it if you would tell me the tracking number. (2) How long does it take for the product to arrive at Japan? Please let me know as soon as you have shipped the product. Could you tell me its tracking number if possible?

dragon1555
質問者

お礼

回答No.2

How many days does it take to get to Japan? Please contact me when you ship it. Let me know the tracking number if any.

dragon1555
質問者

お礼

• remondo
回答No.1

これで、トライしてみたら・・・  http://translate.google.co.jp/#