• ベストアンサー

次の見積書条件を英語に訳したいのですが?

下記の見積条件を英語に訳したいのですが、どなたかご教示教ください。 1.原材料の価格がこの見積時点より10%以上変動した場合は再見積りとする。 2.納入数量は注文数量に対して10%の範囲内で増減する場合があり、その場合の検収数量は   納入数量とする。  以上、宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

1. When the price of raw materials fluctuates more than 10% from this estimate, it is assumed to be re-estimated. 2. The delivery quantity might increase or decrease as compared to the ordering quantity within the range of 10%. In that case, the approved quantity is assumed to be the delivery quantity. 1. When the price of raw materials fluctuates more than 10% from this estimate, it shall be re-estimated. 2. The delivery quantity might increase or decrease as compared to the ordering quantity within the range of 10%. In that case, the approved quantity shall be the delivery quantity.

nonkura
質問者

お礼

早速の回答を誠にありがとうございました。 頂いた回答で自分なりに再度確認して、使わせて頂きたいと思います。 今後ともご教示宜しくお願い致します。