• 締切済み

英語2

誰か次の日本語を英語になおせるかたお願いします 1:私は30分ほど走り続けていたのです 2:僕がそのマンガを買いに本屋へ行ったときには,すでに売り切れていました 3:私は以前にもそれを2,3回みたことがあります 4:私が弟を起こしたときには,弟は一時間ほどうとうとしていました 5:私は長い間中国を訪れたいと思っていました 6:私の姉はハワイへは二度行ったことがありますが、ニューヨークへ行ったことはありません 7:フリーマーケットでは,思っていたよりはるかによい品物を売っていました 8:夜どおし雨が降っていたので,道路がとてもぬかるんでいました

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

1. I had been running for about thirty minutes. 2. When I went to the bookstore to buy the comic book, it had already been sold out. 3. I have seen it a few times before. 4. My younger brother had been dozing for about an hour when I woke him up. 5. I have wanted to visit China for a long time. 6. My older sister has been to Hawaii twice but she has never been to New York. 7. At the flea market, they were selling much better goods than I had expected. 8. The road was very muddy because it had been raining all through the night.