• 締切済み

英語

誰か次の日本語を英語になおせるかたお願いします 1:日が暮れてから自転車に乗るときには,いつもライトをつけなければなりません。 2:昨日の夕方,妹が自転車に乗っているときに別の自転車にぶつかり,けがをしました。 3:相手の男の人はライトをつけずに自転車に乗っていたのです。4:妹は医者からしばらくの間運動をすることを禁じられました。5:無灯火で自転車に乗る人は罰金を支払うべきです。 6:今週の週末に私たちの学校の体育祭があります。 7:友達と一緒に見に来ませんか? 8:昼休みのあとにある応援合戦には興奮するはずです。 9:あなたはその演技を見逃すと,後悔するはずです。 10:昨年の体育祭は大成功でした.見物していた人はとても楽しかったにちがいありません。 すいません。お願いします

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

1. You have to turn on the light when you ride a bicycle after dark. 2. Yesterday evening, my younger sister was bumped into by another bicycle when she was riding a bicycle, and she got hurt. 3. The man who bumped into her bicycle was riding his bicycle without the light on. 4. The doctor told my sister not to take exercise for a while. 5. Those who ride a bicycle without the light on should be fined. 6. We are going to have a school athletic meet this coming weekend. 7. Would you like to come see it with your friends? 8. You should be excited to see the cheerleading after the lunch break. 9. I am sure you will regret if you miss it. 10. Last year's athletic meet was a great success. The spectators must have enjoyed it.

dajawmw
質問者

お礼

ありがとうございます とても助かりました