• ベストアンサー

お手紙の英訳をお願いいたします。

同封した盃は「相馬焼」です。今回の地震で大きな被害を受けた町の特産品でした。 私はアメリカ国民の暖かい援助に心より感謝いたします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

The enclosed cup is "Sohma-yaki". This was a special product of Sohma city, which was seriously damaged by the recent earthquake. I would like to express my sincerely thanks to the warm assistance extended by the American people.