• 締切済み

出来れば至急で英語にしてもらえませんか?

私はFace Bookを利用しているのですが、そこでウイルスに感染してしまいました。 そこで外国人の友人に迷惑を掛けてしまって謝罪したいのですが、英語に出来ません。 下記の文章なのですが、よろしくお願いします。 「PCに詳しい友人に相談した所 私のPCはFace Bookでウイルスに感染したみたいでした。 PCをリカバリして、対策もしてもらったのでたぶん改善されたはずです。 迷惑かけてしまってごめんね。 まさかFace Bookで感染すると思って無かったので、驚きました。」

みんなの回答

• yuukitnk
回答No.2

My friend familiar with computer advised that my computer seems to be invaded by a computer virus through Facebook. Maybe, I've completely remove the virus and take a well care for it. Anyway, so sorry for this, I wonder that the Facebook includes the virus attack. でどうですか?

• SPS700
回答No.1

After consulting a friend familiar with computers, I was told that it had a case of virus through FaceBook. The computer is now clear of this problem and having an anti-virus program installed I feel safe now. I apologize for causing you problems over this. It came as a surprise to me because I did not expect FaceBook to be a cause of infection. とも。