• 締切済み

●英語へ翻訳お願いします●

『あなたも子供が好きなんだね。 私も子供が大好きで友人や親戚の子供の面倒をよく見てる。 他人の子供でも可愛いから、自分の子供だともっと可愛いんだろうなって思う。 だって自分と大好きな人との子供を持てるなんて最高に幸せだと思う。 私の夢は夫と子供が「今日のご飯は何かな~?」って、 楽しみに帰ってくる家庭を作る事なんだよ。』 という文章です。長文ですがヨロシクお願い致します。 直訳でなく、自然な英語に訳して貰えたら嬉しいです!!

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

So you like children, too. I also love children and often take care of the children of my friends and relatives. Since even others' children are lovely, I think my own children must be much more adorable. I think it's the happiest thing to be able to have children with my loved one. My dream is to make a home to which my husband and children come back, wondering, "What am I going to have for dinner today?"