• ベストアンサー

緊急で英訳していただきたい文章があります。

cap59の回答

• cap59
回答No.1

Can you wait the delivery for about 1 month, until it is resumed? If you can't, we will refund your paid money for Paypall soon. We are waiting for your reply.

arigatou_Japan
質問者

お礼

お手数をおかけいたしました。またお会いできましたら宜しくお願いいたします。