• ベストアンサー

英文にしてくださいませんか。

Guriguri0309の回答

回答No.3

Seems you have been cooped up in the house since the shop was closed. I bet David, your long-haven't-seen friend has also been missing you so much. David would be happy to see you soon again if you could, and more importantly you need to give yourself the chance to have some fun. I think it's really something that you are able to do the work energetically, but what's always been much more significant for me is your very being in this world.

mozaic-sky
質問者

お礼

なるほど、こういう書き方もあるんですね。勉強になります。 参考にさせていただきます。 どうもありがとうございました。