• 締切済み

英訳してください!

英訳してください! 簡単な文なのですが、できれば教科書英語みたいな感じではなく、少しこなれた感じの文を教えていただきたいんです! よろしくおねがいします^^ 私は日本の高校生だよ なんと3年前にあなたを知ってから大ファンなの! あなたの歌が大好き!素晴らしいわ! 日本でも有名になることを祈ってるわ さらなる活躍を期待して日本から応援してるよ

• 英語

みんなの回答

回答No.2

huge fanとは普通言わないこれは熱狂的な大ファンのこと。大ファンは、big fan。それから、of yours じゃないですよ。これは意味が違うから使い方が間違い。 I'm a high school boy (またはgirl)from Japan. I've been a big fan of you since I got to know you three years ago. I love your songs! They are fantastic! I wish you'll be well-known in Japan too. I'm supporting you and wishing your more activities. こういう「応援する」はsupport。

noname#195322
noname#195322
回答No.1

I'm a Japanese high school student. I've been a huge fan of yours ever since I first heard your song 3 years ago! Your songs are great, I love it! I really wish that you'll become famous in Japan. Wishing for your further success from Japan